Youtube σχολιανά!

Μπαίνεις στο youtube, βλέπεις ένα βιντεάκι ενός τραγουδιού, ελληνικού. Στο μεταξύ αν και μοντέρνο, σύγχρονο δηλαδή, αυτό σου θυμίζει κάτι απ’τα παλιά, από δεκαετία 80 ας πούμε. Κι ενώ συνεχίζεις να βλέπεις το βιντεάκι του μοντέρνου τραγουδιού αρχίζεις να ψυθιρίζεις το ρεφρέν του παλιού, γιατί ο ρυθμός του μοντέρνου αμέσως στο θυμίζει. Ωπ! Κάτι γίνεται εδώ! Μήπως ο δημιουργός του μοντέρνου τραγουδιού όταν το έγραφε παραδόξως να είχε ακούσει εκείνο το παλιό τραγούδι των 80’ς; Χμ! Κάτι γίνεται εδώ μάλλον. Συνδέεσαι με τον λογαριασμό σου στο youtube και το σχολιάζεις. Βασικά γράφεις την ρίμα του ρεφρέν ώστε ο ρυθμός του να δώσει σε όλους να καταλάβουν πως υπάρχει κάτι κλεμμένο. Φυσικά δεν σχολιάζεις αν σου αρέσει ή όχι το μοντέρνο τραγούδι, απλά θες να περάσεις το μήνυμα στους νεώτερους, πως ό,τι ακούγεται σήμερα -σχεδόν τα περισσότερα- έχουν «πατήσει» πάνω σε ρυθμούς από τραγούδια περασμένων δεκαετιών. Αυτό όπως φαίνεται ενοχλεί αυτούς που βάζουν παρωπίδες, που αγνοούν την μουσική των περασμένων δεκαετιών και τελικά η υπενθύμισή-σχόλιο σου τους ενοχλεί και στην «λένε».
Ένα έχω να πω στην πιτσιρικαρία: μάθετε να έχετε τα αυτιά σας ανοιχτά. Όταν μαθαίνετε να ακούτε διάφορα είδη μουσικής και να μην είστε προσκολλημένοι σε ένα είδος και μόνο, σας δίνεται η δυνατότητα να μάθετε να κρίνετε και να συγκρίνετε. Αν ένα τραγούδι είναι όμορφα στολισμένο με ένα βίντεο και κολλάτε μόνο στο συγκεκριμένο «περιτύλιγμα» δεν είστε σε θέση να κρίνετε την άποψη κάποιου που στην μνήμη του του έφερε το τραγούδι απ’τα παλιά. Νομίζω!

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s