Με παίζει η υγειά μου!

Έχω να γράψει το κατιτίς μου απ’τον Φλεβάρη όπως πρόσεξα! Δεν μου κάνει να γράψω! Έχω στριμώξει πολλά στο κεφάλι μου και γενικώς αποφεύγω να τα σκέφτομαι… Τώρα όμως! Δεν ξέρω τι είναι αυτό που μου χτυπάει την πόρτα… Ένα καμπανάκι πάντως ηχεί στο κεφάλι μου και σίγουρα έχει να κάνει με την υγεία μου. Δεν έχω πει σε κανέναν τίποτε και ίσως να πω σήμερα στον άντρα μου. Κι αυτό γιατί θα ξεκινήσω τακτικές επισκέψεις στον γυναικολόγο στο νοσοκομείο και ίσως να προσέξει ότι απ’το ταμείο μας υπάρχει έλλειψη. Κι αυτό γιατί δεν γνωρίζω το κόστος των όποιων εξετάσεων. Τον Φλεβάρη έκανα τεστ Παπ. Καθαρό μεν βγήκε αλλά υπάρχει ένα μικρόβιο μέσα στον κόλπο που θα πρέπει να εξοντωθεί με θεραπεία και να επαναληφθεί το τεστ Παπ. Το οποίο τεστ όμως εμένα μου κόστισε την περίοδο! Ήταν η εβδομάδα που περίμενα να μου έρθει και απ’το άγχος μου για το τεστ δεν την ξαναείδα από τον Γενάρη μέχρι σήμερα. Επειδή μπήκα στο 3μηνο χωρίς περίοδο (έχω ιστορικό με τις καθυστερήσεις) σκέφτηκα πως ήταν καιρός να κάνω ένα τεστ εγκυμοσύνης από φαρμακείο. Τίποτε! Αρνητικό. Άρχισα πλέον να μπαίνω σε άλλες σκέψεις ή το ινομύωμα δημιουργούσε πρόβλημα ή αρχίζω να μπαίνω σε κλιμακτήριο! Πήγα στον γυναικολόγο σήμερα… (άσχετα ότι στα τακτικά ιατρεία ποτέ οι γιατροί δεν είναι στην ώρα τους και θεωρώ απαράδεκτη την συμπεριφορά τους, με τους ασθενής να περιμένουν ηρωικά και στοϊκά την στιγμή που θα έρθει ο γιατρός) μου έκανε μια σειρά ερωτήσεων και μου πρότεινε πως θα πρέπει να κάνω σειρά εξετάσεων και θα πρέπει κάποιος επιμελητής γυναικολόγος (ο συγκεκριμένος που μου μίλησε ήταν ειδικευόμενος) να με παρακολουθεί στενά. Για αρχή μου έγραψαν να κάνω τεστ κυήσεως και αιματολογικές εξετάσεις. Και η ταλαιπωρία μου αρχίζει! Έκλεισα με τους «δράκουλες» του μικροβιολογικού ραντεβού για να ρουφήξουν αίμα!!! Άντε να δούμε…

Ευχές… δεν έχω να δώσω! Μπορεί ότι μας είναι γραμμένο να μην είναι για χρόνια πολλά, τουλάχιστον να έχουμε υγεία!

One comment on “Με παίζει η υγειά μου!

Σχολιάστε

